Pracownicy – zmiana statusu zgłoszenia w aplikacji mobilnej


  1. Pierwszym krokiem jest otwarcie szczegółów zgłoszenia – należy kliknąć na wybrane zgłoszenie na telefonie (przykładowe zgłoszenie numer 1078/20 z ul. Ogrodowej 2-4):

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/jH1fntpBIUgkujdJnkLIV5LkRIEvL32z1hHJf7Nn-image.png
  2. Następnie należy kliknąć w pole “Opcje”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/oQF41H7JRT51TkoGcJ1HnMlu44cBNKhuzyG9I0Am-image.png
  3. Po kliknięciu w pole “Opcje” pojawi się rozwijana lista, z której należy wybrać przycisk “Status”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/GvIGyd62cawXD2HjD0wLhEI9zfiiaRZYtOwxpzUE-image.png
  4. Po kliknięciu w pole “Status” pojawi się okno zmiany statusu, gdzie znajduje się również rozwijana lista wszystkich dostępnych statusów:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/2XzWi99Sgbeqvolki5rH8aWYEkMClcAprbw4jTj2-image.png
  5. Należy wybrać status, który chcemy przypisać do zgłoszenia (Nowe, Przekazane, Przyjęte, Częściowo rozwiązane lub Rozwiązane) (5a) i zatwierdzić wybór przyciskiem “Zapisz” (5b).

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/VH9sb3dgnD6qcphqGOapW7zirJK5LFgQEFpmLL94-image.png
  6. Zgłoszenie zmieniło swój status zgodnie z naszym wyborem:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/t9jhEViFkvSs09jrqtgUDOoIRfnL4EYxEZu3OFRL-image.png


Czy wpis był przydatny?