Pracownicy – Zgłoszenie do zrealizowania w określonym terminie


  1. Na głównej stronie należy kliknąć pole „Dodaj zgłoszenie”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/aWnIex9rxHWr60HBuJ1aOA4CVfKPcioMYUei3krH-1.png
  2. Następnie proszę wybrać z rozwijanej listy lokalizację: Ulicę (2a), Budynek (2b) i jeżeli usterka dotyczy konkretnej klatki lub lokalu dodatkowo należy wybrać Klatkę/Część budynku (2c)* i Lokal (2d):* w niektórych przypadkach nie trzeba wybierać klatki/ części budynku, żeby pokazały się lokale, bo jak budynek ma do siebie przypisane lokale, to automatycznie wyskakuje nam lista rozwijana lokali przypisanych do budynku i wtedy nie ma do wyboru pola „Klatka/Część budynku”

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/Q8m4MD8ASTUfWMGrw9xM8DTozTJcBzz54SePUw5a-2.png
  3. Proszę wybrać Kategorię Usterki (3a) i dodać Opis (3b):

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/CVLllBSMb18JIXPKWBjxF7qfTeTHrZ5utngIgCjN-3.png
  4. Proszę z rozwijanej listy wybrać Wykonawcę:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/MtFUvcf42aQdV5ghEQEgymaL90vlO6ahB28eOZyk-4.png
  5. W terminie zgłoszenia należy wybrać opcję „Terminowe” (5a) i poniżej zdefiniować dokładnie przedział czasowy, kiedy naprawa powinna być realizowana (5b):

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/v0zd5JtI6LNnjKbdaJhNJNS9f6PUn3AMkTEVnTIN-5.png
  6. Proszę kliknąć na przycisk „Dodaj Zgłoszenie”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/q1fWnCxt4gMkwWo6HAEgo7iXs2oZWPV4R6yHMhES-6.png


Czy wpis był przydatny?