Pracownicy – Zarządzanie statusem zgłoszenia w imieniu swoim i/lub wykonawcy


  1. W każdej chwili możecie Państwo zmienić status zgłoszenia w imieniu swoim lub wykonawcy. W tym celu należy kliknąć w wybrane zgłoszenie, tak, żeby po prawej stronie otworzyła się elektroniczna karta zgłoszenia:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/pDaZbxEDDAqXLNuV6lYooTiQzIaN9B8qDr4gRJ75-1.png
  2. Następnie po prawej stronie należy kliknąć w przycisk „Zmień status”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/1FZ3NOZjXyBLf1LaNNGPz8n5d8wcXA5kpG24A0M3-2.png
  3. Następnie pojawi się okno zmiany statusu, gdzie można wybrać z rozwijanej listy (3a) jedną z poniższych opcji:

=> Przekazana – w tym przypadku konieczne będzie wskazanie wykonawcy, do którego zgłoszenie zostaje przekazane

=> Przyjęta – oznacza, że wykonawca zapoznał się z treścią zgłoszenia i przyjął je do realizacji

=> Rozwiązana częściowo – oznacza, że już jakieś prace zostały wykonane, natomiast nie wszystko jeszcze zostało zrobione – w przypadku tego statusu warto dodać notatkę ze szczegółami tego, co zostało zrobione i czego jeszcze brakuje

=> Zrealizowana – potwierdza, że zgłoszenie zostało wykonane

=> Odrzucona – w tym przypadku konieczne jest dodanie notatki, dlaczego zgłoszenie zostaje odrzucone

Zmianę statusu należy zatwierdzić poprzez przycisk „Zmień” (3b).

https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/j5Cg8tg0ZNcWhlk82wr6aTDpk3ll35HNQyRoPkAH-3.png


Czy wpis był przydatny?