W każdej chwili możecie Państwo zmienić status zgłoszenia w imieniu swoim lub wykonawcy. W tym celu należy kliknąć w wybrane zgłoszenie, tak, żeby po prawej stronie otworzyła się elektroniczna karta zgłoszenia:
Następnie po prawej stronie należy kliknąć w przycisk „Zmień status”:
Następnie pojawi się okno zmiany statusu, gdzie można wybrać z rozwijanej listy (3a) jedną z poniższych opcji:
=> Przekazana – w tym przypadku konieczne będzie wskazanie wykonawcy, do którego zgłoszenie zostaje przekazane
=> Przyjęta – oznacza, że wykonawca zapoznał się z treścią zgłoszenia i przyjął je do realizacji
=> Rozwiązana częściowo – oznacza, że już jakieś prace zostały wykonane, natomiast nie wszystko jeszcze zostało zrobione – w przypadku tego statusu warto dodać notatkę ze szczegółami tego, co zostało zrobione i czego jeszcze brakuje
=> Zrealizowana – potwierdza, że zgłoszenie zostało wykonane
=> Odrzucona – w tym przypadku konieczne jest dodanie notatki, dlaczego zgłoszenie zostaje odrzucone
Zmianę statusu należy zatwierdzić poprzez przycisk „Zmień” (3b).