Do statystyk można wejść poprzez moduł „Analityka” na głównej stronie:
W widoku analityki istnieje możliwość ustawienia kryteriów, zgodnie z którymi chcemy zobaczyć wykres, np. liczba usterek: w określonym przedziale czasowym (2a), dla określonej kategorii (2b), dla określonego wykonawcy (2c) czy dla określonej lokalizacji (2d):
To, co jest widoczne na wykresie, jest powtórzone w formie tabelarycznej i uzupełnione o dodatkowe informacje poniżej. Przykładowo istnieje możliwość sprawdzenia średniego czasu przyjęcia i realizacji zgłoszenia, co może być bardzo przydatne jeśli np. chcieliby Państwo sprawdzić, czy Firma X reaguje na zgłoszenie w czasie, który macie Państwo zagwarantowany w umowie podpisanej z tą firmą:
Istnieje również możliwość zobaczenia statystyk grupowych, poprzez kliknięcie w przycisk „Grupowa”:
Statystyki grupowe pokazują liczbę zgłoszeń w poszczególnych obszarach w określonym przedziale czasowym. Dane przedstawione są zarówno w formie wykresu, jak i tabeli:
Po wybraniu „Budynek” z listy rozwijalnej, prezentowana jest liczba zgłoszeń na dany budynek w określonym przedziale czasowym:
Jeżeli dodatkowo doprecyzowana zostanie Kategoria, to system pokaże liczbę zgłoszeń z określonej kategorii na określony budynek w określonym czasie: