Zarówno na głównej stronie, jak i w Historii możemy filtrować zgłoszenia według poszczególnych kryteriów. Pozwala to na wyświetlenie tylko określonego rodzaju zgłoszeń. Filtrowania można dokonać poprzez odpowiedni wybór z list rozwijanych (1a):


Jeżeli np. jest potrzeba wyświetlenia zgłoszeń tylko z określonej kategorii należy tę kategorię wybrać z rozwijanej listy w polu „Kategoria”. Analogicznie należy postąpić w przypadku pozostałych pól:


Istnieje również możliwość wyszukiwania po słowie kluczowym w polu „Wyszukiwanie”. Wystarczy wtedy wpisać fragment szukanego słowa (np. „uster”), aby wyfiltrować zgłoszenia zawierające ten ciąg znaków (w poniższym przykładzie mamy tylko jeden wynik – zgłoszenie numer 70/20):


Po kliknięciu w zgłoszenie można zauważyć, że ciąg znaków „uster” pojawił się w komentarzu dodanym przez Ania Pracownik:


Aby wyfiltrować konkretne zgłoszenia wśród zrealizowanych należy kliknąć na przycisk „Historia” na głównej stronie:


Oprócz tego, że w Historii dostępne są wszystkie filtry, które znajdują się na głównej stronie, to dodatkowo możecie Państwo przeszukiwać zgłoszenia w zależności od daty zakończenia (jeżeli np. byłaby potrzeba wyfiltrowania wszystkich zgłoszeń zrealizowanych w ostatnim miesiącu, można zdefiniować odpowiedni przedział czasowy w polu data zakończenia):
