Pracownicy – przeszukiwanie/filtrowanie zgłoszeń zrealizowanych w aplikacji mobilnej


1. Aby wyfiltrować widok na liście i zobaczyć tylko zgłoszenia określonego typu należy w aplikacji mobilnej wejść w Historię (przycisk na samym dole głównej strony w aplikacji mobilnej) i rozwinąć listę “Filtry”, która znajduje się na samej górze:

https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/0ov0eu7XiEJW8Wdukb1jIMvZA6z8PKd2WaIqOEoi-obraz_2022-09-06_141802813.png

2. Następnie należy rozwinąć listę “Filtry”, która znajduje się na samej górze:

https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/Nm1LgnbNqfNKdXubmWR9hZvuqpee6uDm0YBpfPSk-obraz_2022-09-06_141831373.png

3. Następnie pojawi się lista pól, po których można filtrować zgłoszenia (2a). W polu “Wyszukaj” (2b) można wpisać dowolne słowo i dzięki temu znaleźć zgłoszenie, w którym to słowo wystąpiło.

https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/gBrWvkwsJBIziqH2f25PZB9Dvmv9LwM9ZbSpfov3-obraz_2022-09-06_141911399.png


Czy wpis był przydatny?