Pracownicy – Powiadomienia dotyczące zgłoszenia


  1. Na głównej stronie w prawym górnym rogu znajduje się dzwoneczek, przy którym może pojawić się liczba (w tym przypadku jest to 3). Oznacza to, że na ten moment są 3 nowe powiadomienia dotyczące zgłoszeń, z którymi powinni się Państwo zapoznać. W tym celu należy kliknąć w znak dzwoneczka:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/NpKMmfLcJqm91M4AC1Kb17IFYvVGPS20yxxQPyKC-1.png
  2. Po kliknięciu w dzwoneczek pojawi się strona z powiadomieniami – powiadomienia nieprzeczytane będą zaznaczone na niebiesko. Z tego poziomu istnieje też możliwość bezpośredniego przejścia do danego zgłoszenia poprzez kliknięcie przycisku „Przejdź do zgłoszenia”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/xreC1dwW31sSXAPpUnyqUfD5R2VPhq2G9TB1hxZL-2.png
  3. Kliknięcie w wybrane zgłoszenie udostępni po prawej stronie jego szczegóły – w tym momencie za pomocą przycisków „Zmień status” i „Więcej” można dokonywać wszelkich modyfikacji zgłoszenia, m. in. ponownie je otworzyć, przesłać do wykonawcy, dodać notatkę, dodać lokalizację, zmienić opis etc.:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/r8iaEgyQVvQ2Q1nmlAlNvz2J5XUb14r51NT10ZIo-3.png

Czy wpis był przydatny?