Pracownicy – Modyfikacja zgłoszenia – zmień opis


  1. Na głównej stronie należy kliknąć w zgłoszenie, którego opis chcieliby Państwo edytować/zmienić (obojętne w którym miejscu wiersza się kliknie) – po prawej stronie otwiera się elektroniczna karta zgłoszenia:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/tlwJl5urOM0bkjhJOUPBNpW9nbSnv0IFT2NvDjB4-1.png
  2. Następnie należy kliknąć na przycisk „Więcej”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/UfcHCMrGwxYub0vAldyjgxD4SMTUCNOWwPOH6kEV-2.png
  3. Po rozwinięciu przycisku „Więcej” należy wybrać opcję „Zmień opis” i na nią kliknąć – pojawi się okno z możliwością edycji opisu:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/mLD8QLbflf8z4QmQOxhfXunj3V1of88kagvCgWJI-3.png
  4. Zmianę opisu zatwierdzamy przyciskiem „Zapisz”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/NQIsQp2WRPQ9HwCk9qtVjaCGaURepHvA3RxeApPi-4.png
  5. W  szczegółach zgłoszenia widoczna będzie informacja, że 18.03.2020 o godz. 10.34 Ania Pracownik zmienił Opis z nie działa domofon w mieszkaniu u lokatora na nie działa domofon w mieszkaniu – edycja testowa.

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/ASTVRIgnAez2cwjT9K3GqLpdgVlnnU6PWkmsTwKr-5.png

Czy wpis był przydatny?