Pracownicy – modyfikacja zgłoszenia – zmiana terminu (priorytetu)


  1. W celu zmiany terminu/priorytetu zgłoszenia, należy kliknąć na wybrane zgłoszenie na telefonie, aby wejść w szczegóły (przykładowe zgłoszenie numer 1040/20 z ul. Wieżowej 6-8):

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/LoQIvPbkyo2UUW8zmdrFN7DZABVvmmSEbwOX1v8t-image.png
  2. Następnie klikamy w przycisk “Opcje” i wybieramy “Termin”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/hxTj83He8RDgk5LE2Kt2ZBImq84lwhvdOHZyDQJM-image.png
  3. Pojawia się okno umożliwiające zmianę terminu – należy kliknąć na pole, które pokazuje obecny Termin/Priorytet (na naszym przykładzie jest to “Terminowe”):

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/f5OY8IQjWEknO7s8P3i4FN7zT9yVKVIblfrAOneX-image.png
  4. Pojawi się rozwijana lista z możliwymi opcjami do wyboru – wybieramy tę opcję, którą chcemy zastosować w danym przypadku:

    – Bieżące
    (zlecenia będą pojawiać się u wykonawcy na liście zgodnie z czasem ich dodawania)
    – Natychmiastowy (najwyższy priorytet – pojawi się u wykonawcy na samej górze listy zleceń)
    – Terminowe (można wybrać dokładną datę oraz godzinę, w której zlecenie powinno zostać zrealizowane)

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/vFyHmV1d6ofod7oYi8gzGvN6AXvUfFMdFe4aR4NN-image.png

  5. Wprowadzone dane proszę zatwierdzić przyciskiem “Zapisz”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/kRgm67gMP0jiOp5LGppSHNEfFXrOFVCXG2Zmierh-image.png
  6. Widać, że zgłoszenie nr 1140/20 zmieniło swój Termin/Priorytet na “Natychmiastowe”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/CMkBuFbjeW4zWjyVFEPfGlUD9kEEuDLALYtSXKih-image.png


Czy wpis był przydatny?