W celu zmiany terminu/priorytetu zgłoszenia, należy kliknąć na wybrane zgłoszenie na telefonie, aby wejść w szczegóły (przykładowe zgłoszenie numer 1040/20 z ul. Wieżowej 6-8):
Następnie klikamy w przycisk “Opcje” i wybieramy “Termin”:
Pojawia się okno umożliwiające zmianę terminu – należy kliknąć na pole, które pokazuje obecny Termin/Priorytet (na naszym przykładzie jest to “Terminowe”):
Pojawi się rozwijana lista z możliwymi opcjami do wyboru – wybieramy tę opcję, którą chcemy zastosować w danym przypadku:
– Bieżące (zlecenia będą pojawiać się u wykonawcy na liście zgodnie z czasem ich dodawania)
– Natychmiastowy (najwyższy priorytet – pojawi się u wykonawcy na samej górze listy zleceń)
– Terminowe (można wybrać dokładną datę oraz godzinę, w której zlecenie powinno zostać zrealizowane)Wprowadzone dane proszę zatwierdzić przyciskiem “Zapisz”:
Widać, że zgłoszenie nr 1140/20 zmieniło swój Termin/Priorytet na “Natychmiastowe”: