Pracownicy – Modyfikacja zgłoszenia – zmiana terminu (priorytetu)


  1. Na głównej stronie należy kliknąć w zgłoszenie, którego termin/priorytet chcieliby Państwo zmienić (obojętne w którym miejscu wiersza się kliknie) – po prawej stronie otwiera się elektroniczna karta zgłoszenia:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/2isT9VanlQR7e9FHIPAoyclOolLjA6xQ7JGMAtCF-1.png
  2. Następnie należy kliknąć na przycisk „Więcej”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/Ia5mQmZr7BRXBy8eOeR2RyW0YNVJazgbBXJTjcrL-2.png
  3. Po rozwinięciu przycisku „Więcej” należy wybrać opcję „Zmiana terminu” (3a) i na nią kliknąć – pojawi się okno z możliwością dokonania zmiany poprzez kliknięcie w pole „Termin zgłoszenia” (3b).Dostępne opcje to:

    => „Bieżące”, czyli priorytet zwykły

    => „Terminowe, czyli ze zdefiniowanym czasem realizacji naprawy

    => „Natychmiast”, czyli priorytet wysoki – pojawia się jako pierwsze do realizacji u wykonawcy

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/tsrpeeTYjMIEZLDryljdEo0UbpZ9AAQUZxUKF8DN-3.png
  4. Wybór należy potwierdzić przyciskiem „Zapisz”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/w3Nx0jdmiIwfgf6h8nIAXHXoHhb5KTnPtrUsrCWW-4.png

Czy wpis był przydatny?