Pracownicy – modyfikacja zgłoszenia – zmiana kategorii (aplikacja mobilna)


1. W celu zmiany kategorii w zgłoszeniu, należy kliknąć na wybrane zgłoszenie na telefonie, aby wejść w szczegóły (przykładowe zgłoszenie numer 1121/20 z ul. Koronnej 11-15):

https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/JeOa6Ss4TcIhTwAn3PF5eWL7dCexZQHmMt6Tjbak-image.png

2. Następnie klikamy w przycisk “Opcje” i wybieramy “Kategoria”:

https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/Ci4nSCT5zz0eU9A7U89T6Zn0DdVkEzNcJ0Ytf0VC-zmiana%20kategorii%20-%20print%20screen.png

3. Pojawia się okno umożliwiające wybór Kategorii z listy rozwijanej – aby zobaczyć listę kategorii, należy kliknąć na strzałkę po prawej stronie:

https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/JKbbHBkpMBsBRTJUFDeaRVmmtPk7fejxTx5cxqdd-image.png

4. Z rozwijanej listy wybieramy kategorię, którą chcemy przypisać do zgłoszenia (w naszym przypadku będzie to kategoria “Domofony”):

https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/uQQ9Y0lQm61z9NGEHGiW5DIFe5pn5tIIr3pKz51q-image.png

5. Wprowadzone dane proszę zatwierdzić przyciskiem “Zapisz”:

https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/8rqaOQMMG0PfrUNiJNLAmW4NqxdiD6CiSt46f5em-image.png

6. Widać, że Kategoria w zgłoszeniu nr 1121/20 została zmieniona na “Domofony”:

https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/kdTBwVpGYJh6Nq89s5FdvwRmLOpy11bNnA9QrtVH-image.png


Czy wpis był przydatny?