Pracownicy – Modyfikacja zgłoszenia – zarządzanie plikami


  1. Na głównej stronie należy kliknąć w zgłoszenie, do którego chcieliby Państwo dodać załącznik (obojętne w którym miejscu wiersza się kliknie) – po prawej stronie otwiera się elektroniczna karta zgłoszenia:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/8kBBHYi5uPth5lZIgdVlFqiiyR7iVQ5sPZKa8pmr-1.png
  2. Następnie należy kliknąć na przycisk „Więcej”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/pa7Irr6Wdq3xhOXP2gDnjnLtjoJ6Eo59MulDvcq7-2.png
  3. Po rozwinięciu przycisku „Więcej” należy wybrać opcję „Zarządzaj plikami” i na nią kliknąć – pojawi się okno z możliwością dodawania załączników:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/fMBDlvEoE4Z7P8nRSn7fbnKj77KXF7Zz1qxiQ0mL-3.png
  4. Poprzez kliknięcie na „wybierz pliki z dysku” istnieje możliwość dodania dowolnych załączników do zgłoszenia:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/UxdN0DTYLdOdG0dh3xr5b142MRLfyBG9Ee2dbd4Y-4.png
  5. Lista załączników pojawi się pod tabelką. W każdej chwili można wybrane załączniki usunąć klikając na ikonkę kosza na śmieci po prawej stronie:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/If3Vb8Dor4bqEcRSXxDsfCBEIc6XVfj0PbAjhvFQ-5.png
  6. Dodanie plików należy potwierdzić poprzez przycisk „Zapisz”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/gEQaCRaqDAamE2ln8j5nv8VzwN0c4K5YWAdWYuPF-6.png



Czy wpis był przydatny?