Na głównej stronie należy kliknąć w zgłoszenie, do którego chcieliby Państwo dodać lokalizację (obojętne w którym miejscu wiersza się kliknie) – po prawej stronie otwiera się karta zgłoszenia:
Następnie należy kliknąć na przycisk „Więcej”:
Po rozwinięciu przycisku „Więcej” należy wybrać opcję „Lokalizacje” (3a) i na nią kliknąć – pojawi się okno z możliwością zmiany obecnego adresu lub dodania lokalizacji. W przypadku chęci zmiany obecnego adresu należy zmienić dane w polach „Nieruchomość” i „Lokal” i zatwierdzić zmianę przyciskiem „Zapisz”. Jeżeli natomiast chcieliby Państwo zostawić obecny adres i dodać kolejną lokalizację, to należy wybrać opcję „Dodaj lokalizację” (3b):
Po wybraniu „Dodaj lokalizację” pojawia się opcja wybrania dodatkowej ulicy:
Po wyborze ulicy pojawi się prośba o doprecyzowania Budynku; dodatkowo można też wskazać Klatkę i Lokal:
Kolejną lokalizację można dodać poprzez kliknięcie na „Dodaj lokalizację” (6a); w każdej chwili można też usunąć lokalizację poprzez kliknięcie na „Usuń lokalizację” (6b):
Dodanie lokalizacji należy potwierdzić przyciskiem „Zapisz”: