Pracownicy – Modyfikacja zgłoszenia – dodanie duplikatu


Opcji dodania duplikatu używa się w sytuacji, kiedy otrzymujemy dwa zgłoszenia dokładnie na tą samą usterkę w tej samej lokalizacji. Dodanie duplikatu jest możliwe tylko dla zgłoszeń z tej samej kategorii. W momencie, kiedy wykonawca zmieni status jednej usterki, to status drugiego zgłoszenia zmienia się automatycznie.

  1. Na głównej stronie należy kliknąć w zgłoszenie, które chcieliby Państwo oznaczyć jako duplikat już istniejącego zgłoszenia (obojętne w którym miejscu wiersza się kliknie) – po prawej stronie otwiera się karta zgłoszenia:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/qKV3Bzr5iwMJt8OO5ubHma4bAe5i3AA73AcJZ15A-1.png
  2. Następnie należy kliknąć na przycisk „Więcej”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/8idpx8LlPNBRW3B7Lskc510kyLDVMX5uS7SlmzGk-2.png
  3. Po rozwinięciu przycisku „Więcej” należy wybrać opcję „Duplikat” (3a) i na nią kliknąć – pojawi się okno z możliwością podłączenia zgłoszenia dotyczącego tej samej usterki (3b). Z listy zgłoszeń wybieramy to, które jest nadrzędne:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/CaYATzDGo3u625N25TPuCujBF2lDh2BYTcAsn6Ya-3.png
  4. Wybór należy potwierdzić przyciskiem „Zapisz”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/aZcjRJVkIACyKH0Sf92dKjJLZRJgH50ApbE4eHVE-4.png

Czy wpis był przydatny?