1. W celu dodanie kosztów materiałów oraz/i robocizny do zgłoszenia, należy kliknąć na wybrane zgłoszenie na telefonie, aby wejść w szczegóły (przykładowe zgłoszenie numer 1121/20 z ul. Koronnej 11-15):
2. Następnie klikamy w przycisk “Opcje” i wybieramy “Koszty”:
3. Pojawia się okno umożliwiające dodanie materiałów i/lub robocizny – wybieramy przycisk “Dodaj materiał”:
4. Pojawia się okno ze szczegółami – uzupełniamy poszczególne pola:
Materiał – nazwa materiału (wybór z listy lub “Dodaj nowy materiał” i wpisujemy ręcznie)
Kategoria (jeżeli jest określona dla danego materiału)
Ilość
Cena netto
Stawka VAT (jeżeli znamy)
Na dole automatycznie policzy się kwota brutto.
Całość zatwierdzamy przyciskiem “Dodaj”
5. Jeżeli dodatkowo potrzebujemy dodać koszt/czas pracy wykonawcy klikamy “Dodaj robociznę”:
6. Pojawia się okno ze szczegółami – uzupełniamy poszczególne pola:
Użytkownik – nazwa wykonawcy (z listy rozwijanej)
Opis (z automatu jest to “Koszt robocizny” – możemy zmienić ręcznie
Kategoria (jeżeli jest określona)
Godziny i Minuty (ilość czasu pracy wykonawcy)
Stawka godzinowa (stawka, jaka jest ustalona z wykonawcą)
Na dole automatycznie policzy się cena brutto.
Całość zatwierdzamy przyciskiem “Dodaj”
7. Dodane koszty są widoczne w szczegółach zgłoszenia: (screen ze szczegółami zgłoszenia)