Pracownicy – Dostęp do zrealizowanego zgłoszenia


  1. W miarę potrzeby cały czas macie Państwo dostęp do zgłoszeń, które już zostały zrealizowane. W tym celu należy na głównej stronie kliknąć zakładkę „Historia”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/sibQGmmnDjAVEUfGHuKhnWSvS5FkHdbO6rORJL6z-1.png
  2. Nastąpi przeniesienie do widoku Historii, gdzie będą Państwo mieli dostępną listę wszystkich zgłoszeń, które są zrealizowane i odrzucone:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/k8r6TYRUNv9so9hOUjHO8DE8cd2wt7XzpbMfQqtS-2.png
  3. Kliknięcie w wybrane zgłoszenie udostępni po prawej stronie jego szczegóły – w tym momencie za pomocą przycisków „Zmień status” i „Więcej” można dokonywać wszelkich modyfikacji zgłoszenia, m. in. ponownie je otworzyć, przesłać do wykonawcy, dodać notatkę, dodać lokalizację, zmienić opis etc:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/M5pHTELk0o41rjJ4hvFaJffh3VXwhd1vWTVrxPOJ-3.png


Czy wpis był przydatny?