Pracownicy – dodanie zgłoszenia w aplikacji mobilnej


  1. W celu dodania zgłoszenia przez aplikację mobilną należy uruchomić na telefonie aplikację iMieszkaniec.pl i na głównej stronie, na samej górze kliknąć niebieski przycisk „Dodaj zgłoszenie”.

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/RJenjFr6Zf3Va6LtMDRbvmpTiS0oXjAS2Y1xr21A-image.png
  2. Proszę wybrać z listy rozwijanej:

  • Ulicę, której dotyczy zgłoszenie (po wyborze ulicy pojawią się do wyboru budynki oraz ewentualnie klatki i lokale)

  • Kategorię zgłoszenia

  • W polu “Treść zgłoszenia” proszę wpisać opis usterki

  • Dodatkowo możecie Państwo określić czy zgłoszenie ma być widoczne dla wszystkich mieszkańców z zaznaczonej lokalizacji, którzy mają zainstalowaną aplikację, oraz w jakiej formie mieszkańcy powinni otrzymywać powiadomienia o statusie realizacji zgłoszenia (e-mail/aplikacja mobilna)

  • Jeżeli jest potrzeba można też dodać do zgłoszenia zdjęcie (przycisk “Dodaj zdjęcie”)3. Zgłoszenie zatwierdzamy niebieskim przyciskiem “Wyślij zgłoszenie” na samym dole. Spowoduje to, że zostanie ono dodane do systemu.

https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/xhmsuIyCfYd8jNnQ7jTyLkjyYEZK3M03ZqT74E4L-image.png

3. Zgłoszenie zatwierdzamy niebieskim przyciskiem “Wyślij zgłoszenie” na samym dole. Spowoduje to, że zostanie ono dodane do systemu.

https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/V2oIH5r9GvlSbzQLXBVIS0831pEBB9M4GEhQCWXg-image.png


Czy wpis był przydatny?