W celu dodania zgłoszenia przez aplikację mobilną należy uruchomić na telefonie aplikację iMieszkaniec.pl i na głównej stronie, na samej górze kliknąć niebieski przycisk „Dodaj zgłoszenie”.
Proszę wybrać z listy rozwijanej:
Ulicę, której dotyczy zgłoszenie (po wyborze ulicy pojawią się do wyboru budynki oraz ewentualnie klatki i lokale)
Kategorię zgłoszenia
W polu “Treść zgłoszenia” proszę wpisać opis usterki
Dodatkowo możecie Państwo określić czy zgłoszenie ma być widoczne dla wszystkich mieszkańców z zaznaczonej lokalizacji, którzy mają zainstalowaną aplikację, oraz w jakiej formie mieszkańcy powinni otrzymywać powiadomienia o statusie realizacji zgłoszenia (e-mail/aplikacja mobilna)
Jeżeli jest potrzeba można też dodać do zgłoszenia zdjęcie (przycisk “Dodaj zdjęcie”)3. Zgłoszenie zatwierdzamy niebieskim przyciskiem “Wyślij zgłoszenie” na samym dole. Spowoduje to, że zostanie ono dodane do systemu.
3. Zgłoszenie zatwierdzamy niebieskim przyciskiem “Wyślij zgłoszenie” na samym dole. Spowoduje to, że zostanie ono dodane do systemu.