Pracownicy – dodanie komentarza do zgłoszenia w aplikacji mobilnej


  1. W celu zobaczenia szczegółów zgłoszenia, należy kliknąć na nie na telefonie (przykładowe zgłoszenie numer 1078/20 z ul. Ogrodowej 2-4):

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/ahLKVeoecKpcMskGCV6xcHLSuwBBsuhP2sIWrTaY-image.png
  2. Do zgłoszenia można dodać komentarz poprzez kliknięcie w pole „Komentarz”. Komentarze mogą dotyczyć różnych informacji uzupełniających np: “ prosze ustalić termin wizyty z lokatorem”,”należy powiadomić mieszkańców o naprawie” itp.

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/egxMZcJKkGJCgZlXG14IeXIs4eKdkSr6uL33bx6f-image.png
  3. Komentarz można wpisać z klawiatury, lub go podyktować naciskając ikonę mikrofonu. Znak mikrofonu może być w różnych miejscach na klawiaturze, w poniższym przykładzie znajduje się u góry klawiatury po prawej stronie, ale może być też obok znaku spacji.Aby zacząć dyktować notatkę, w niektórych telefonach wystarczy kliknąć ikonkę mikrofonu, w innych natomiast  należy nacisnąć i przytrzymać ikonkę mikrofonu przez 2-3 sekundy:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/Ekt82taDUUqRdkLcMbujzyKSmu02jwWm3WyxSkZY-image.png
  4. Przy dodawaniu komentarza istnieje opcja wyboru, dla kogo komentarz powinien być widoczny. Bazowo wybrana opcja to „Pracownicy i wykonawca” – notatka będzie widoczna dla pracowników Państwa firmy i dla wykonawcy, który został przypisany do zgłoszenia.
    By ją zmienić, należy kliknąć w pole „Widoczność” i wybrać jedną z pozostałych opcji:

    • „Tylko pracownicy” – wtedy notatka jest widoczna tylko dla pracowników Państwa firmy.

    • „Wszyscy”– wtedy notatka jest widoczna dla pracowników Państwa firmy, dla wykonawcy, który jest przypisany do zgłoszenia oraz dla mieszkańca, który zgłosił usterkę przez aplikację.

      https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/U6Y3FZh59d3wimcTQ6kTLbfCNoaTRO3aXLPz2kED-image.png
  5. Po dodaniu Komentarza i zatwierdzeniu go przyciskiem „Dodaj” (5a) – będzie on widoczny i dostępny w historii zgłoszenia (5b). W historii zgłoszenia zapisane są też wszystkie działania, które zostały wykonane wcześniej w danym zgłoszeniu:

https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/7J1fzASahawZSA2JoclyF1OKkBQ4pkfXJleUVvJh-image.png


Czy wpis był przydatny?