W celu zobaczenia szczegółów zgłoszenia, należy kliknąć na nie na telefonie (przykładowe zgłoszenie numer 1078/20 z ul. Ogrodowej 2-4):
Do zgłoszenia można dodać komentarz poprzez kliknięcie w pole „Komentarz”. Komentarze mogą dotyczyć różnych informacji uzupełniających np: “ prosze ustalić termin wizyty z lokatorem”,”należy powiadomić mieszkańców o naprawie” itp.
Komentarz można wpisać z klawiatury, lub go podyktować naciskając ikonę mikrofonu. Znak mikrofonu może być w różnych miejscach na klawiaturze, w poniższym przykładzie znajduje się u góry klawiatury po prawej stronie, ale może być też obok znaku spacji.Aby zacząć dyktować notatkę, w niektórych telefonach wystarczy kliknąć ikonkę mikrofonu, w innych natomiast należy nacisnąć i przytrzymać ikonkę mikrofonu przez 2-3 sekundy:
Przy dodawaniu komentarza istnieje opcja wyboru, dla kogo komentarz powinien być widoczny. Bazowo wybrana opcja to „Pracownicy i wykonawca” – notatka będzie widoczna dla pracowników Państwa firmy i dla wykonawcy, który został przypisany do zgłoszenia.
By ją zmienić, należy kliknąć w pole „Widoczność” i wybrać jedną z pozostałych opcji:„Tylko pracownicy” – wtedy notatka jest widoczna tylko dla pracowników Państwa firmy.
„Wszyscy”– wtedy notatka jest widoczna dla pracowników Państwa firmy, dla wykonawcy, który jest przypisany do zgłoszenia oraz dla mieszkańca, który zgłosił usterkę przez aplikację.
Po dodaniu Komentarza i zatwierdzeniu go przyciskiem „Dodaj” (5a) – będzie on widoczny i dostępny w historii zgłoszenia (5b). W historii zgłoszenia zapisane są też wszystkie działania, które zostały wykonane wcześniej w danym zgłoszeniu: