Koordynatorzy – Zarządzanie kontami pracowników (uprawnienia)


  1. Na głównej stronie należy kliknąć w przycisk „Konfiguracja”, który znajduje się po prawej stronie:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/iSBnB58eUnmCiVs3AUcEM1FQb3Qq8kgxom28tojA-1.png
  2. Następnie z panelu po lewej stronie należy wybrać opcję „Konta pracowników”. Na stronie pojawi się lista pracowników, którzy obecnie mają konta w systemie: 

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/Zvns5HIty1gluji9Qo1eREjuBux1B2CGYJW9NRnG-2.png
  3. Z listy pracowników proszę wybrać osobę, dla której chcieliby Państwo zdefiniować uprawnienia. Po prawej stronie otworzy się karta ze szczegółami ustawień dla tego pracownika:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/9wvQa71TadDANLoSrhAq2NbHHZoDAT81ocxZl80b-3.png
  4. Po przewinięciu na dół karty ze szczegółami ustawień konta pracownika pokaże się lista uprawnień dla danej osoby. Poprzez zaznaczenie wybranych punktów można zdefiniować dostępy dla pracownika.Dostępne opcje to:

=> Konta użytkowników (4a): zarządzanie kontami wykonawców, pracowników i mieszkańców (weryfikowanie kont mieszkańców możliwe po zaznaczeniu punktu „Zarządzanie mieszkańcami”)

=> Lokalizacje (4b): zarządzanie Państwa lokalizacjami

=> Pozostałe (4c): dostęp do ustawień ogólnych Państwa systemu i do komunikatów: wysyłanie powiadomień do mieszkańców (np. „nie będzie jutro wody”)

=> Zgłoszenia (4d): zarządzanie zgłoszeniami, dodawanie zgłoszeń, przeglądanie/monitorowanie, dodawanie materiałów i kosztów robocizny oraz przypisywanie do wykonawców a także widok statystyk dotyczących liczby zgłoszeń oraz czasu ich realizacji (punkt „Widok analityki”)

https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/kg55LKMtcHyseTXRE5mbkVDa1QPKPfblPHzwYJnV-4.png

5. Osoby wyznaczone na Koordynatorów powinny mieć zaznaczone wszystkie możliwe uprawnienia. Można to zrobić poprzez kliknięcie na przycisk „Wybierz wszystkie”:

https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/LJNU6PCdZffH0BqqdHVLi3Psd2o06nIlwY4uS69i-5.png

6. Nadanie uprawnień pracownikowi – PRZYKŁAD:

=> Żeby pracownik mógł weryfikować konta mieszkańców należy zaznaczyć opcję „Zarządzanie mieszkańcami”

=> Żeby pracownik mógł wysyłać powiadomienia z systemu do mieszkańców (np., że nie będzie wody) należy zaznaczyć opcję „Powiadomienia indywidualne”

=> Żeby pracownik mógł zarządzać zgłoszeniami należy zaznaczyć opcje: „Zatwierdzanie zgłoszeń”, „Zarządzanie zgłoszeniami”, „Odczyt wykonawców na potrzeby zgłoszeń” oraz „Zarządzanie dziennikiem”

=> Żeby pracownik mógł dodawać materiały, ich koszty oraz koszty robocizny do zgłoszeń należy zaznaczyć opcje „Materiały” i „Koszty zgłoszeń”

=> Żeby pracownik miał dostęp do statystyk dotyczących liczby zgłoszeń oraz czasu ich realizacji należy zaznaczyć „Widok analityki”

https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/f0dXSB4X5sXpY8XnEdLBlclo4YULjddylc13t93c-6.png

7. Wprowadzone zmiany należy potwierdzić przyciskiem „Zapisz zmiany”:

https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/ekXnQy9bDqn3zDTCEx7YguLTyea7vcNV5NadS0aL-7.png





Czy wpis był przydatny?