Na głównej stronie należy kliknąć w przycisk „Konfiguracja”, który znajduje się po prawej stronie:
Następnie z panelu po lewej stronie należy wybrać opcję „Konta pracowników”. Na stronie pojawi się lista pracowników, którzy obecnie mają konta w systemie:
Dodanie nowego pracownika jest możliwe poprzez kliknięcie w przycisk „Dodaj nowe konto” (3a) i uzupełnienie po prawej stronie danych pracownika (3b) – Imię, Nazwisko, E-mail, Telefon (nazwa użytkownika wygeneruje się automatycznie po wpisaniu imienia i nazwiska):
Następnie, po kliknięciu przycisku „Dodaj”, do pracownika zostanie wysłany link aktywacyjny:
W przypadku, jeżeli jest potrzeba ustawienia nowego hasła dla pracownika, należy kliknąć w wybraną osobę (5a) i w szczegółach po prawej stronie kliknąć na przycisk „Więcej”(5b):
Z listy, która się pojawi, należy wybrać opcję „Ustaw nowe hasło”:
Istnieje również możliwość ponownego wysłania linka aktywacyjnego do pracownika. Aby to zrobić, należy kliknąć (w którymkolwiek miejscu) na wybranego pracownika (7a) – po prawej stronie pojawi się karta ze szczegółami, gdzie należy wybrać opcję “Więcej” (7b):
Po naciśnięciu “Więcej” proszę kliknąć na przycisk “Wyślij link aktywacyjny”. Link aktywacyjny zostanie ponownie wysłany do pracownika: