Zdefiniowanie kategorii dla danego wykonawcy skutkuje tym, że jak zgłoszona zostanie usterka z kategorii, która zostanie do wykonawcy przypisana, to ten wykonawca pojawi się na liście wyboru – np, jeżeli Firma X obsługuje kategorię “Szlabany” to w konfiguracji Firmy X należy jej dodać kategorię “Szlabany” (wtedy, w przypadku zgłoszenia w kategorii “Szlabany” Firma X pojawi się na liście potencjalnych wykonawców do wyboru).
Ta sama zasada dotyczy konserwatorów – jeżeli konserwator Janek Nowak jest głównie elektrykiem, ale czasami wykonuje naprawy ogólnobudowlane lub ślusarskie, to przy Janku Nowaku należy dodać nie tylko kategorię Elektryczną, ale również Ogólnobudowlaną i Ślusarską (w przeciwnym razie nie będzie możliwości wyboru Janka Nowaka jako wykonawcy dla kategorii Ogólnobudowlana i Ślusarska).
Przy konfiguracji zawsze należy uwzględnić wszystkie kategorie, w których działa wykonawca.
Na głównej stronie należy kliknąć w przycisk „Konfiguracja”, który znajduje się po prawej stronie:
Następnie z panelu po lewej stronie należy wybrać opcję „Konta wykonawców”. Na stronie pojawi się lista Państwa aktualnych wykonawców:
Z listy wykonawców należy wybrać tego, dla którego chcieliby Państwo ustawić godziny pracy (3a). Po kliknięciu w wykonawcę (w którymkolwiek miejscu), po prawej stronie otworzy się karta wykonawcy ze szczegółami jego konfiguracji. Następnie należy wybrać przycisk „Więcej” (3b) , a po rozwinięciu, wybrać opcję „Konfiguracja kategorii”:
Pojawi się tabela z listą kategorii, które obsługuje wybrany wykonawca.Możecie tutaj Państwo:
=> Dodać mu kategorię poprzez jej wybór z rozwijanej listy kategorii (4a)
=> Usunąć kategorię poprzez przycisk kosza na śmieci (4b).Wybór potwierdzamy Przyciskiem „Zapisz” (4c).