Koordynatorzy – Kategorie kosztów


  1. Na głównej stronie należy kliknąć w przycisk „Konfiguracja”, który znajduje się po prawej stronie:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/dXLblksXWThTyuQwZ55Rk7iV6pW8TjWqB0jtxUp0-1.png
  2. Następnie z panelu po lewej stronie należy wybrać opcję „Kategorie kosztów”. Na stronie pojawi się lista Państwa aktualnych kategorii kosztów:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/pahIYpcGKsNKAXP76tBfWjlQ5C4nru6bd6AbsCsg-2.png
  3. Nową kategorię kosztów możecie Państwo dodać poprzez kliknięcie na przycisk „Dodaj kategorię” (3a) – po prawej stronie otworzy się karta, która umożliwi wpisanie nazwy nowej kategorii kosztu (3b):

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/zwL9UB4H5HYrYLphZsjkcTtRi2O2UzO31GjJuWls-3.png
  4. Po wpisaniu nowej kategorii kosztu, dane należy zatwierdzić przyciskiem „Dodaj”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/WkYyEyfhXeJmm56WyCPFHs4DBqlDwcSXU4y3QpSQ-4.png
  5. Nowa kategoria pojawi się na głównej liście:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/qEJ9jFdPjvL3wV5PYfbZBt7Ps1pt4Rjk6sJIJTWM-5.png
  6. W momencie, jeżeli jest potrzeba usunięcia wybranej kategorii, należy w nią kliknąć i z prawej strony w widoku szczegółowym wybrać przycisk „Więcej”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/Iw1iFUncr0T1RV0C74UKGIDtW6Yjf4AC6TVDRS6P-6.png
  7. Następnie pojawi się przycisk „Usuń”, którego należy użyć w celu usunięcia nazwy wybranej kategorii:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/ky5miqmiI4UOAvNmmaHaX7K98dQsX9C7OLfBruNj-7.png




Czy wpis był przydatny?