Koordynatorzy – Dodanie godzin pracy administracji


  1. Na głównej stronie należy kliknąć w przycisk „Konfiguracja”, który znajduje się po prawej stronie:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/x5cWkQNs8IvdVvW5uEuRYOUH3UcsPVArucxdFMrf-1.png
  2. Następnie z panelu po lewej stronie należy wybrać opcję „Godziny pracy”. Na stronie pojawi się lista dni tygodnia:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/uqYunj9PJUEbfUXIMO5biLS0RL0T25TXruGJKzRB-2.png
  3. W celu zdefiniowania godzin pracy w poszczególnych dniach należy „odklikać” przycisk „Wolne” (tak, żeby nie był zielony) (3a) i wpisać wybrane godziny pracy (3b). Te same kroki należy powtórzyć dla pozostałych dni roboczych:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/xLHwOQlFHdUHmiXlYZuajsDj6M6EIBQ1TEehmb8k-3.png
  4. Po zdefiniowaniu godzin pracy dla wszystkich dni roboczych proszę je zatwierdzić przyciskiem „Zapisz”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/SSSQ0D07Gi0QfEezJV1LnpRgbyBmDZwQ4ujVSmNi-4.png




Czy wpis był przydatny?