Po wejściu do aplikacji iMieszkaniec.pl pojawi się lista aktualnych zgłoszeń, które zostały do Państwa przypisane:


W celu zobaczenia szczegółów zgłoszenia, należy kliknąć na nie na telefonie (przykładowe zgłoszenie numer 203/20 z ul. Ogrodowej 2/17):


Po kliknięciu na zgłoszenie i zapoznaniu się z jego treścią należy kliknąć czerwony przycisk „Przyjmij”, który znajduje się na samej górze:


Po przyjęciu zgłoszenia status zostanie zmieniony na „Przyjęta”:


W celu potwierdzenia zrealizowania usterki należy kliknąć na czerwony przycisk „Zrealizuj”:


Zrealizowanie zgłoszenia należy jeszcze potwierdzić niebieskim przyciskiem “Zrealizuj zgłoszenie”. Przed finalnym potwierdzeniem zrealizowania zgłoszenia, z tego poziomu istnieje jeszcze możliwość dodania opcjonalnie zdjęcia i/lub komentarza:


Po rozwiązaniu zgłoszenia zniknie ono z Państwa głównej listy zgłoszeń, natomiast nadal będzie ono dostępne i możliwe do edycji z poziomu „Historii” (Instrukcja: Konserwatorzy – Dostępność zgłoszeń zrealizowanych):
