Konserwatorzy – Realizacja zgłoszenia w aplikacji mobilnej


  1. Po wejściu do aplikacji iMieszkaniec.pl pojawi się lista aktualnych zgłoszeń, które zostały do Państwa przypisane:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/ApAQphjhgCoiF584cuaot8K6ufyCkXAEOLylTryC-1.png
  2. W celu zobaczenia szczegółów zgłoszenia, należy kliknąć na nie na telefonie (przykładowe zgłoszenie numer 203/20 z ul. Ogrodowej 2/17):

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/0tGQU6WDcd3GXtfsleIswtvubgZUxyBLL8QsddoM-2.png
  3. Po kliknięciu na zgłoszenie i zapoznaniu się z jego treścią należy kliknąć czerwony przycisk „Przyjmij”, który znajduje się na samej górze:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/Kssnk5IH8Ygiq2KQ5k9GdJ31hPlWTtFA56aP9WDC-3.png
  4. Po przyjęciu zgłoszenia status zostanie zmieniony na „Przyjęta”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/T5UecmZz5zc3q6JFOH8hv5UYfLfa1slQ5NIYNJ12-4.png
  5. W celu potwierdzenia zrealizowania usterki należy kliknąć na czerwony  przycisk „Zrealizuj”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/zWSARLhor6dy1ORtw6eSnDchFzVJnkhNQHzGevKx-5.png
  6. Zrealizowanie zgłoszenia należy jeszcze potwierdzić niebieskim przyciskiem “Zrealizuj zgłoszenie”. Przed finalnym potwierdzeniem zrealizowania zgłoszenia,  z tego poziomu istnieje jeszcze możliwość dodania opcjonalnie zdjęcia i/lub komentarza:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/OYe5Y8pRscrlNR2poBFVErjyC01ucAfl7yOKcfXQ-6.png
  7. Po rozwiązaniu zgłoszenia zniknie ono z Państwa głównej listy zgłoszeń, natomiast nadal będzie ono dostępne i możliwe do edycji z poziomu „Historii” (Instrukcja: Konserwatorzy – Dostępność zgłoszeń zrealizowanych):

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/ypvcljjXN05806rdE7PJtlhxe5mioxZ1qmrfNbyz-7.png

Czy wpis był przydatny?