Konserwatorzy – Dodawanie podpisu mieszkańca w aplikacji mobilnej


  1. W celu zobaczenia szczegółów zgłoszenia, należy kliknąć na nie na telefonie (przykładowe zgłoszenie numer 215/20 z ul. Wieżowej 6/9):

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/O3QjwWDPHchQBWkKY9efbdYWcpnSxL7HL3HjznJc-1.png
  2. Po kliknięciu na zgłoszenie i zapoznaniu się z jego treścią należy kliknąć czerwony przycisk „Przyjmij”, który znajduje się na samej górze:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/oG9TmYClQRW0fOO3dEgCqTg9J7oVRe0bkV4nH72E-2.png
  3. Aby dodać podpis mieszkańca należy kliknąć w szary przycisk “Dodaj podpis mieszkańca”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/oyd9DKVJGJXaVrNjmozBfNXNXSQX0kfuDiJWcCJj-3.png
  4. Następnie pojawi się biały ekran (4a) na telefonie na którym mieszkaniec może się podpisać palcem, jak u kuriera (4b). Podpis mieszkańca należy zatwierdzić przyciskiem “Zapisz”(4c):

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/ptwCxpPS3G6oE1bZui0azWjUP6jqNOS621DNM6SD-4.png
  5. Podpis zostanie dodany do zgłoszenia i będzie widoczny z poziomu aplikacji u Państwa. Dodany podpis będzie również od razu widoczny w systemie dla pracowników administracji.

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/9TQXLNyoCigDOu1AH4ObkdgrNqBP0lRNRTe6VfTA-5.png

Czy wpis był przydatny?