Konserwatorzy – Dodanie komentarza/notatki do zgłoszenia w aplikacji mobilnej


  1. W celu zobaczenia szczegółów zgłoszenia, należy kliknąć na nie na telefonie (przykładowe zgłoszenie numer 215/20 z ul. Wieżowej 6/9):

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/fg8W9jZjFTnfxsFAaQb2JtI3GvRlFiSv6z3KiYl9-1.png
  2. Po kliknięciu w zgłoszenie i zapoznanie się z jego treścią należy kliknąć czerwony przycisk „Przyjmij”, który znajduje się na samej górze. Następnie należy przesunąć palcem po ekranie z dołu do góry (zgodnie z kierunkiem zielonej strzałki), tak, żeby dojść do pola “Komentarz” widocznego na kolejnym slajdzie:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/s4a2aq47znejf0fcn2j7n2steR2BnqRl6gMIZk3G-2.png
  3. Do zgłoszenia można dodać komentarz poprzez kliknięcie w pole „Komentarz”. Komentarze mogą dotyczyć różnych informacji uzupełniających, które należy dodać do zgłoszenia, np: “ nie zastałem lokatora”,”pracowałem 2 h”, “wymieniłem zawór, jutro będę musiał dokończyć, ponieważ  zabrakło materiału” itp.

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/DFWo30kXc4WylFJjQWAZPQC1eGuRTibFQBSc25Kr-3.png
  4. Komentarz można wpisać z klawiatury, lub go podyktować naciskając obrazek mikrofonu. Znak mikrofonu może być w różnych miejscach na klawiaturze, w poniższym przykładzie znajduje się u góry klawiatury po prawej stronie, ale może być też obok znaku spacji.Aby zacząć dyktować notatkę, w niektórych telefonach wystarczy kliknąć ikonkę mikrofonu, w innych natomiast  należy nacisnąć i przytrzymać ikonkę mikrofonu przez 2-3 sekundy:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/kxI7jmWBi1QtjxrRQrjAM7IyQwdRq2OINh4SDZK1-4.png
  5. Przy dodawaniu komentarza jest jeszcze opcja zdefiniowania, dla kogo komentarz powinien być widoczny. Po kliknięciu w pole „Widoczność”. Automatycznie wybrana opcja to „Pracownicy i wykonawca” – notatka będzie widoczna dla Państwa oraz dla pracowników działu administracji.  Alternatywna opcja, którą można wybrać, to „Wszyscy”– wtedy notatka jest widoczna dla Państwa, dla pracowników działu administracji oraz dla mieszkańca, który zgłosił usterkę przez aplikację:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/YJDYqxjAeXYexod3NCe3goT0G0DA9DAP2DkMWnRm-5.png
  6. Po dodaniu Komentarza i zatwierdzeniu go przyciskiem „Wyślij wiadomość” (6a) – będzie on widoczny i dostępny w historii zgłoszenia na dole strony:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/OqRz2bTwgKJnUozRc3CRr2oSPI4ymiyLjOImJtgZ-6.png

Czy wpis był przydatny?