iWykonawca – Zmiana hasła w aplikacji


  1. W celu zmiany hasła w aplikacji mobilnej należy na głównej stronie kliknąć w prawym górnym rogu kółeczko wyświetlające szczegóły Państwa konta:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/j59XSeL7atS25SXneB3BQhJeDDJyshFb3qkp1bKy-1.png
  2. Następnie proszę wybrać opcję „Ustawienia hasła”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/g7ExEB1HXO6T1kN33sd5JXt7OwjGKXvqrja0fCdp-2.png
  3. Na ekranie pojawią się pola, które należy wypełnić (wg instrukcji na rysunku). Po ich wypełnieniu, proszę potwierdzić nadanie nowego hasła niebieskim przyciskiem „Ustaw nowe hasło”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/TP7JTgdN3wA1GKSrEqEf2EjdIC3q8Qp0IwqltiCD-3.png
  4. W celu powrotu do głównej strony z aktualnymi zgłoszeniami, należy kliknąć w strzałkę w lewym górnym rogu (rys.1), a następnie, jak pojawią się dane Państwa konta, w logo aplikacji iWykonawcy, który też znajduje się w lewym górnym rogu (rys.2).

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/KHi8mF2Tfn3Q2D46Tk09qvfKXc5rFxO6u5oozhMU-4.png




Czy wpis był przydatny?