W celu zobaczenia szczegółów zgłoszenia, należy kliknąć na nie na telefonie (na potrzeby instrukcji przykładowe realizowane zgłoszenie, to będzie zgłoszenie numer 100/20/19):
Jeżeli zgłoszenie ma status „Nowa” należy je przyjąć zgodnie z instrukcją: iWykonawca – Realizacja zgłoszenia w aplikacji mobilnej. Przyjętym zgłoszeniem można zarządzać poprzez przycisk „Zarządzaj zgłoszeniem”:
Poprzez opcję „Zarządzanie zgłoszeniem” można dokonać następujących zmian:
=> Zmienić status
=> Zmienić przypisaną osobę
=> Zmienić termin
=> Zmienić koszta
4. Po kliknięciu na opcję „Zmiana statusu” (4a) pojawi się rozwijana lista dostępnych statusów – należy wybrać ten, który chcą Państwo przypisać do zgłoszenia:
=> Status „Nowe” oznacza zgłoszenie nieprzypisane do konkretnej osoby w naszej firmie
=> Status „Przekazane” oznacza zgłoszenie przekazane do pracownika Państwa firmy
=> Status „Przyjęte” oznacza zgłoszenie przypisane do osoby, która je edytuje w danym momencie
=> Status „Rozwiązane częściowo” oznacza fakt, że zostały już wykonane prace, natomiast usterka nie do końca została naprawiona
=> Status „Rozwiązane” oznacza potwierdzenie rozwiązania usterki
=> Status „Anulowane” anuluje zgłoszenie
5. Po kliknięciu na opcję „Zmień przypisaną osobę”, pojawi się rozwijana lista pracowników Państwa firmy, których konta zostały dodane przez Państwa w systemie . Należy wybrać tego pracownika, do którego chcieliby Państwo przypisać dane zgłoszenie. Instrukcja dodawania pracownika w panelu Państwa firmy można znaleźć tutaj: iWykonawca – Dodanie i konfiguracja konta pracownika firmy
6. Po kliknięciu na opcję „Zmień termin” (6a), pojawi się opcja wybrania daty i godziny, kiedy zadanie powinno być wykonane (6b) – wybór należy zatwierdzić przyciskiem „Zapisz”:
7. Po kliknięciu na opcję „Zmień koszta” (7a), pojawi się opcja dodania kosztów poniesionych przez Państwa(7b). Koszty te możecie Państwo udostępnić klientowi poprzez zaznaczenie opcji “Widoczne dla klienta” (7c):
8. Wprowadzone dane proszę zatwierdzić przyciskiem “Zapisz”: