iWykonawca – Zarządzanie zgłoszeniem w aplikacji mobilnej


  1. W celu zobaczenia szczegółów zgłoszenia, należy kliknąć na nie na telefonie (na potrzeby instrukcji przykładowe realizowane zgłoszenie, to będzie zgłoszenie numer 100/20/19):

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/XMJS2C16QIrugfNWRtpdD8gjeDVYzxjMnJ9YYiR3-1.png
  2. Jeżeli zgłoszenie ma status „Nowa” należy je przyjąć zgodnie z instrukcją: iWykonawca – Realizacja zgłoszenia w aplikacji mobilnej. Przyjętym zgłoszeniem można zarządzać poprzez przycisk „Zarządzaj zgłoszeniem”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/QAuz0B1CwAXq1m9p37z4Z7L5gRkhl9eBO4Kv83J3-2.png
  3. Poprzez opcję „Zarządzanie zgłoszeniem” można dokonać następujących zmian:

=> Zmienić status

=> Zmienić przypisaną osobę

=> Zmienić termin

=> Zmienić koszta

https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/auDEbvJoAdJfuhWU69crJukOgJ1p6q3Iw74quazV-3.png

4. Po kliknięciu na opcję „Zmiana statusu” (4a) pojawi się rozwijana lista dostępnych  statusów – należy wybrać ten, który chcą Państwo przypisać do zgłoszenia:

=> Status „Nowe” oznacza zgłoszenie nieprzypisane do konkretnej osoby w naszej firmie

=> Status „Przekazane” oznacza zgłoszenie przekazane do pracownika Państwa firmy

=> Status „Przyjęte” oznacza zgłoszenie przypisane do osoby, która je edytuje w danym momencie

=> Status „Rozwiązane częściowo” oznacza fakt, że zostały już wykonane prace, natomiast usterka nie do końca została naprawiona

=> Status „Rozwiązane” oznacza potwierdzenie rozwiązania usterki

=> Status „Anulowane” anuluje zgłoszenie

https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/LNLNevWwZvcnIBTql2SKB1ZsxCw1m6nONchWD1Kw-4.png

 

5. Po kliknięciu na opcję „Zmień przypisaną osobę”, pojawi się rozwijana lista pracowników Państwa firmy, których konta zostały dodane przez Państwa w systemie . Należy wybrać tego pracownika, do którego chcieliby Państwo przypisać dane zgłoszenie. Instrukcja dodawania pracownika w panelu Państwa firmy można znaleźć tutaj: iWykonawca – Dodanie i konfiguracja konta pracownika firmy

https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/3nL1kQmbPaZgedMHRnw5c9975q7bdUjTmB9VoUIM-5.png

6. Po kliknięciu na opcję „Zmień termin” (6a), pojawi się opcja wybrania daty i godziny, kiedy zadanie powinno być wykonane (6b) – wybór należy zatwierdzić przyciskiem „Zapisz”:

https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/GPoW3edod0eqbKHNSCfO4zd2DDXAWF7ciJG87L4u-6.png

7. Po kliknięciu na opcję „Zmień koszta” (7a), pojawi się opcja dodania kosztów poniesionych przez Państwa(7b). Koszty te możecie Państwo udostępnić klientowi poprzez zaznaczenie opcji “Widoczne dla klienta” (7c):

https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/gg99X8S1D5rnwiyJo6MR1L8miH8mppjg74RB9LDB-7.png

8. Wprowadzone dane proszę zatwierdzić przyciskiem “Zapisz”:

https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/0dUhpk111oD2Ns0MKCWZToJPXuJway6le0pxhxeV-8.png




Czy wpis był przydatny?