Do statystyk można wejść poprzez moduł „Analityka” na głównej stronie:
W widoku analityki istnieje możliwość ustawienia kryteriów, zgodnie z którymi chcemy zobaczyć wykres, np. liczba usterek: dla określonego pracownika lub klienta (2a), dla określonego przedziału czasowego (2b) lub dla określonego statusu (2c):
To, co jest widoczne na wykresie, jest powtórzone w formie tabelarycznej i uzupełnione o dodatkowe informacje poniżej. Przykładowo istnieje możliwość sprawdzenia średniego czasu przyjęcia i realizacji zgłoszenia:
Istnieje również możliwość zobaczenia statystyk grupowych, poprzez kliknięcie w przycisk „Grupowa”:
Statystyki grupowe pokazują liczbę zgłoszeń przypisanych do poszczególnych pracowników – w przypadku, jeżeli chcielibyście Państwo zobaczyć grupową statystykę liczby zgłoszeń dla poszczególnych klientów, należy z listy rozwijanej zmienić “Pracownik” na “Klient”: