iWykonawca – Statystyki (strona internetowa)


  1. Do statystyk można wejść poprzez moduł „Analityka” na głównej stronie:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/JYbraVCLBQXDwEZVVISR0sZT006ctmKjDf0FhXup-Obraz1-90.png
  2. W widoku analityki istnieje możliwość ustawienia kryteriów,  zgodnie z którymi chcemy zobaczyć wykres, np. liczba usterek: dla określonego pracownika lub klienta (2a), dla określonego przedziału czasowego (2b) lub dla określonego statusu (2c):

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/Z07v2e5437UOdnM69Q9syaY2bDyMW8MSALlcEvcF-Obraz2-88.png
  3. To, co jest widoczne na wykresie, jest powtórzone w formie tabelarycznej i uzupełnione o dodatkowe informacje poniżej. Przykładowo istnieje możliwość sprawdzenia średniego czasu przyjęcia i realizacji zgłoszenia:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/iFZ39DNW4bnrSslgfBfXhgxfT8Ou7kktf9T5TALg-Obraz3-86.png
  4. Istnieje również możliwość zobaczenia statystyk grupowych, poprzez kliknięcie w przycisk „Grupowa”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/vBKPSKCXI4uSUnF8iLwXq4JPzAEWz3Uv6mcUQZkO-Obraz4-69.png
  5. Statystyki grupowe pokazują liczbę zgłoszeń przypisanych do poszczególnych pracowników – w przypadku, jeżeli chcielibyście Państwo zobaczyć grupową statystykę liczby zgłoszeń dla poszczególnych klientów, należy z listy rozwijanej zmienić “Pracownik” na “Klient”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/Cn6Ldhb6mh8fYw1CrqtR84lMuE2VbM2BpyyThinp-Obraz5-51.png

Czy wpis był przydatny?