Zarówno na głównej stronie, jak i w Historii możemy filtrować zgłoszenia według poszczególnych kryteriów (1a). Pozwala to na wyświetlenie tylko określonego rodzaju zgłoszeń. Filtrowania można dokonać poprzez odpowiedni wybór z list rozwijanych lub wpisanie szukanej wartości w pola, gdzie nie ma list rozwijanych:

Jeżeli np. jest potrzeba wyświetlenia zgłoszeń tylko dla określonego klienta, należy nazwę tego klienta wybrać z rozwijanej listy w polu „Klient”. Analogicznie należy postąpić w przypadku pozostałych pól:

Istnieje również możliwość wyszukiwania po słowie kluczowym w polu „Wyszukiwanie”. Wystarczy wtedy wpisać fragment szukanego słowa (np. „win”), aby wyfiltrować zgłoszenia zawierające ten ciąg znaków (w poniższym przykładzie mamy tylko jeden wynik – zgłoszenie numer 100/20/19):

Po kliknięciu w zgłoszenie można zauważyć, że ciąg znaków „win” pojawił się w opisie zgłoszenia:

Aby wyfiltrować konkretne zgłoszenia wśród zrealizowanych należy kliknąć na przycisk „Historia” na głównej stronie:

Oprócz tego, że w Historii dostępne są wszystkie filtry, które znajdują się na głównej stronie, to dodatkowo możecie Państwo przeszukiwać zgłoszenia w zależności od daty realizacji (jeżeli np. byłaby potrzeba wyfiltrowania wszystkich zgłoszeń zrealizowanych w ostatnim miesiącu, można zdefiniować odpowiedni przedział czasowy w polu data realizacji):
