iWykonawca – Powiadomienia dotyczące zgłoszenia – znak dzwonka (strona internetowa)


  1. Na głównej stronie w prawym górnym rogu znajduje się dzwoneczek, przy którym może pojawić się liczba (w tym przypadku jest to 12). Oznacza to, że na ten moment jest 12 nowych  powiadomień dotyczących zgłoszeń, z którymi powinni się Państwo zapoznać. W tym celu należy kliknąć w dzwoneczek:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/bzuwKxoA1QSr1n6cSJYgCud75bKIhlwx15ryLf4J-Obraz1-97.png
  2. Po kliknięciu w dzwoneczek pojawi się strona z powiadomieniami – powiadomienia nieprzeczytane będą zaznaczone na niebiesko. Z tego poziomu istnieje też możliwość bezpośredniego przejścia do danego zgłoszenia poprzez kliknięcie przycisku „Przejdź do zgłoszenia”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/a0OhzNVzckPckIQuds8TVvg6aAC1l8CfjnoHe2XC-Obraz2-94.png
  3. Kliknięcie w wybrane zgłoszenie otworzy po prawej stronie jego szczegóły – w tym momencie za pomocą przycisków „Zmień status” i „Więcej” można dokonywać wszelkich modyfikacji zgłoszenia, m. in. przesłać do wybranego pracownika, dodać notatkę, dodać plik etc.:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/36MxDXy48t7OM094LXOGHqEihYCdGiii3EsJSUdd-Obraz3-92.png

Czy wpis był przydatny?