iWykonawca – Modyfikacja zgłoszenia – zmiana terminu/priorytetu (strona internetowa)


  1. Na głównej stronie należy kliknąć w zgłoszenie, które chcieliby Państwo zmodyfikować (obojętnie w którym miejscu wiersza się kliknie) – po prawej stronie otwiera się elektroniczna karta zgłoszenia:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/XCNYaSU3K7F7lcA1qfIDZqSfgCRAqbHydpYjO1dF-Obraz1.png
  2. Następnie należy kliknąć na przycisk „Więcej”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/j8anzfU7IxZQ02CPlohb6XudlDT2jElDBOdywU8K-Obraz2-81.png
  3. Po rozwinięciu przycisku „Więcej” należy wybrać opcję „Termin realizacji” (3a) i na nią kliknąć – pojawi się okno z możliwością wyboru nowego terminu, w którym zgłoszenie powinno zostać zrealizowane (3b):

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/gVRcMMk7tNnJUvmOZTa1vUC10eXZXTgBrf9US2t9-Obraz3-80.png
  4. Wybór należy potwierdzić przyciskiem „Zapisz”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/QlMqAXtqAqfl0BTk8oIIMgfL3noZs49JlNTn3SDT-Obraz4-64.png

Czy wpis był przydatny?