iWykonawca – Modyfikacja zgłoszenia – przypisanie do innego pracownika oraz dodanie dodatkowych pracowników (strona internetowa)


  1. Na głównej stronie należy kliknąć w zgłoszenie, które chcielibyście Państwo zmodyfikować (obojętnie w którym miejscu wiersza się kliknie) – po prawej stronie otwiera się elektroniczna karta zgłoszenia:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/PVQKjCxFs0wSvMy6Su5m0CeE6uULP4drznYHHNmz-Obraz1-82.png
  2. Następnie należy kliknąć na przycisk „Więcej”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/chA7yNz64Gc3sI8tWoaMtUuVqIkSsBuTHDsCj9Tg-Obraz2-80.png
  3. Po rozwinięciu przycisku „Więcej” należy wybrać opcję „Przypisz zgłoszenie” i na nią kliknąć – pojawi się okno z możliwością przypisania zgłoszenia do innego pracownika, niż jest ono przypisane obecnie:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/T47ji9CcG8fhXfDwNn4RENcxEBJPN1WrXDdmi1Us-Obraz3-79.png
  4. Po rozwinięciu listy dostępnych pracowników (4a) proszę wybrać tego, do którego zgłoszenie powinno zostać przypisane. W momencie przypisania zgłoszenia do nowego pracownika, poprzedni pracownik dostanie powiadomienie, że zgłoszenie zostało przypisane do kogoś innego, a nowy pracownik, że otrzymał zgłoszenie do realizacji.Istnieje też możliwość dodania dodatkowych osób, które będą nad zgłoszeniem pracować poprzez ich wybranie z listy „Dodatkowe osoby” (4b). Należy jednak pamiętać, że to główny wykonawca (ten wpisany w pole 4a), a nie dodatkowe osoby, jest odpowiedzialny za zarządzania zgłoszeniem i zmianę statusu w systemie.

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/L07MKeuNBLfsfzG5JpNYZIuRFqRDj69uAJqmsuqa-Obraz4-63.png
  5. Zmiany należy zatwierdzić przyciskiem „Zmień”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/llpXXrWzg35yBVQYA4lefLxvneU5ZmbcGZti8Jr4-Obraz5-46.png

Czy wpis był przydatny?