iWykonawca – Modyfikacja zgłoszenia – dodanie kosztu (strona internetowa)


  1. Jeżeli Państwo potrzebujecie, istnieje możliwość dodać do zgłoszenia koszty materiałów i/lub robocizny. W tym celu na głównej stronie należy  kliknąć w zgłoszenie, do którego chcielibyście Państwo dodać koszty – po prawej stronie otwiera się elektroniczna karta zgłoszenia:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/KGEr32r9mmVVBbQJNGaro9fwcAFy21U1eeSIc3I1-Obraz1-84.png
  2. Następnie należy kliknąć na przycisk „Więcej”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/cirzYYl3H0hr6STqgMcRI796R4vnjm1EfIRvqPZJ-Obraz2-82.png
  3. Po rozwinięciu przycisku „Więcej” należy wybrać opcję „Koszty zgłoszenia” (3a) i na nią kliknąć – pojawi się okno z możliwością dodania materiału albo robocizny (3b):

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/9AbnNDId722C4CmP0XMAT8hymXodhOYeOgqtKEWQ-Obraz3-81.png
  4. Po wybraniu przycisku „Dodaj materiał” pojawi się tabela, gdzie można zdefiniować rodzaj, ilość i cenę materiału, który chcieliby Państwo uwzględnić:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/7ybkCJbNmUIbqNpLxQzEPFfXFLIIS74HCxXjzdm9-Obraz4-65.png
  5. Jeżeli na rozwijanej liście materiałów brakuje tego, który chcecie Państwo dodać – można wybrać opcję „Dodaj nowy materiał” (5a) i poniżej pojawi się pole do wpisania jego nazwy (5b):

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/lWqLnOvyaRMY2TPYuuYp7CYd5LYyiH0nbpna4DHa-Obraz5-47.png
  6. W tabeli można także określić ilość materiału, jego cenę, oraz (jeżeli Państwo znacie) również stawkę VAT (6a). W miarę potrzeby istnieje też możliwość zaznaczenia opcji, że koszt będzie widoczny dla klienta (6b). Po wpisaniu wszystkich danych należy je zatwierdzić przyciskiem „Dodaj”(6c):

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/JUZ1WTqXhnX8GXSCiLsMMJkf9JkGGKcKu7TXzQS4-Obraz6-29.png
  7. Po dodaniu kosztu materiałów pojawi się tabela z ich podsumowaniem. W celu dodania kosztów robocizny należy wybrać przycisk „Dodaj robociznę”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/LIdUBZ5aN9ZTgWFhESI2NfHFhnMSLqnu4gQkb0YD-Obraz7-20.png
  8. Następnie pojawi się tabela, gdzie będzie można zdefiniować szczegóły kosztów robocizny. Należy zacząć od wyboru wykonawcy (Państwa pracownika, który będzie pracował nad zleceniem) z listy rozwijanej (8a). Jeżeli dodatkowo wewnętrznie macie Państwo określone Kategorie kosztu (np. usługa płatna przez lokatora), to taką informację można wybrać z pola Kategoria kosztu (8b):

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/ycTGj1G0miantSX23ejFI3FNfVY40hMEts7DBEes-Obraz8-11.png
  9. Następnie należy zdefiniować czas pracy oraz wpisać stawkę godzinową (9a). Dane trzeba zatwierdzić przyciskiem „Dodaj” (9b):

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/aJs3VcKKStVLOPPVxsIlkYvGQ2rp56q5ihXd2jHQ-Obraz9-5.png
  10. Po dodaniu kosztów pojawi się ich podsumowanie, które należy potwierdzić przyciskiem „Zamknij”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/a6QIGDRCJDnCt7RlLKC7KFzYepfAuAtWyY36uGvp-Obraz10-4.png
  11. Wprowadzone zmiany będą widoczne w szczegółach zgłoszenia w sekcji „Koszty realizacji”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/WPGnXDpW9LRLHLimdyLSv1pOmdQjNlOB8LH9G4Jo-Obraz11-2.png

Czy wpis był przydatny?