iWykonawca – Logowanie do aplikacji mobilnej


  1. Należy otworzyć maila  i kliknąć w link aktywacyjny otrzymany od zespołu iWykonawca.pl (wzór maila poniżej). Następnie pojawi się ekran do logowania, gdzie należy  ustawić swoje indywidualne hasło (hasło musi się składać z minimum 8 znaków i zawierać przynajmniej jedną dużą i jedną małą literę oraz jedną cyfrę lub znak specjalny). 

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/BgAj6IziwjnNBxqjq4tkSp44UCthPZRlgroZ5Brn-1.png
  2. Następnie, ze sklepu Google Play lub App Store należy ściągnąć na telefon i zainstalować aplikację iWykonawca.pl:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/4g1yaoJT9JX5nMjpMsXgpJGSfGYIL23tt0iQK99n-2.png
  3. Po otworzeniu aplikacji proszę się zalogować za pomocą adresu e-mail (3a) oraz hasła, które wcześniej ustawiliście Państwo w systemie (3b) według instrukcji z punktu nr 1:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/KUmmyX86ytGgW8b6SaRJfFgJBOa3hkX0z9nixu8r-3.png
  4. W przypadku zapomnienia hasła, po wpisaniu adresu mailowego, można skorzystać z opcji „Zapomniałeś hasła?” – wtedy zostanie ono przesłane na Państwa adres mailowy:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/taCVKvBYkmhvQyV8R6EvP44xYKEB7D6wwirhBz5w-4.png
  5. Nie ma potrzeby logowania się za każdym razem – po zalogowaniu i wyjściu z aplikacji bez wylogowania się, wystarczy, że klikniecie Państwo na ikonkę aplikacji na telefonie i automatycznie Państwa konto zostanie otwarte.

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/xZmDV9pZ5a1z7qcOrId0zrLY1IfEpyVe50rTqA3a-5.png




Czy wpis był przydatny?