iWykonawca – Dostępność zgłoszeń zrealizowanych


  1. W celu przejrzenia lub edycji zgłoszeń, które już zostały zrealizowane, należy na głównej stronie przesunąć palcem po ekranie z dołu do góry jak na rys.1 (zgodnie z kierunkiem zielonej strzałki), tak,  żeby dojść na dole do przycisku „Historia” (rys.2):

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/RXTCdqo5VUuvFXISaKTtNwx3809p1xHLktNnwDPJ-1.png
  2. Po kliknięciu w przycisk „Historia” uzyskacie Państwo dostęp do wszystkich zgłoszeń, które w przeszłości były do Państwa przypisane i już zostały zrealizowane. Po kliknięciu w którekolwiek z nich cały czas możecie Państwo je edytować (można np. dodać notatkę, zdjęcie, podpis mieszkańca itd.).

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/efGcRTWFjECNI2QwyzI2d7RGq8ahTDeCyk1q0BAp-2.png
  3. W celu edycji zgłoszenia należy w nie kliknąć (na potrzeby przykładu będzie to zgłoszenie nr 177/20/19):

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/oul6KaZhPwf415ApZTeeebHaVAXuhWjyfMISE4jv-3.png

  4. Jeżeli przykładowo chcieliby Państwo zmienić status zgłoszenia na częściowo rozwiązane (gdyż trzeba jeszcze wykonać jakieś dodatkowe prace), po wejściu w szczegóły zgłoszenia należy wybrać przycisk “Zarządzaj zgłoszeniem” a następnie kliknąć na “Zmień status”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/hmaew5DlOkhQQeiSYOBbxSQTEPyfVhzxegyipvYe-4.png
  5. Następnie pojawi się okna zmiany statusu, i po kliknięciu w listę rozwijaną, będzie można wybrać żądany status (rys.1);  w naszym przykładzie powinna zostać zaznaczona opcja “Rozwiązane częściowo (rys.2):

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/4VuxM3Y7hSRbEUZ125kjddg7kpZtDvpzj40HTOR4-5.png
  6. Wybór należy potwierdzić przyciskiem “Zapisz”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/tojDXesES8UtTEAbz150w5NE2fXZ6kS2mym3XL1w-6.png
  7. Nastąpi zmiana statusu ze “Zrealizowana” na “Zrealizowana częściowo”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/DzugVoqOl1zLOFO267hF5lKLbgNPX03h2HBnclyY-7.png
  8. Dodatkowo zgłoszenie nr 177/20/19 znika z widoku Historii (rys.1) i pojawia się na głównej stronie z otwartymi zgłoszeniami (rys. 2):

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/Um1jT9Z49iLAAkiNzcaeMbrHacsuLYb1fwrZSPI9-8.png
  9. W celu powrotu do głównej strony z aktualnymi zgłoszeniami, należy przesunąć palcem po ekranie z góry do dołu (zgodnie z kierunkiem zielonej strzałki na rys.1), a następnie kliknąć przycisk „Aktualne zgłoszenia” znajdujący się na samej górze po lewej stronie ekranu (rys. 2):

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/i4DoMGaV4vNt0H64gUNUmPMqDzwDZ4WTTurvgbcZ-9.png




Czy wpis był przydatny?