W celu przejrzenia lub edycji zgłoszeń, które już zostały zrealizowane, należy na głównej stronie przesunąć palcem po ekranie z dołu do góry jak na rys.1 (zgodnie z kierunkiem zielonej strzałki), tak, żeby dojść na dole do przycisku „Historia” (rys.2):
Po kliknięciu w przycisk „Historia” uzyskacie Państwo dostęp do wszystkich zgłoszeń, które w przeszłości były do Państwa przypisane i już zostały zrealizowane. Po kliknięciu w którekolwiek z nich cały czas możecie Państwo je edytować (można np. dodać notatkę, zdjęcie, podpis mieszkańca itd.).
W celu edycji zgłoszenia należy w nie kliknąć (na potrzeby przykładu będzie to zgłoszenie nr 177/20/19):
Jeżeli przykładowo chcieliby Państwo zmienić status zgłoszenia na częściowo rozwiązane (gdyż trzeba jeszcze wykonać jakieś dodatkowe prace), po wejściu w szczegóły zgłoszenia należy wybrać przycisk “Zarządzaj zgłoszeniem” a następnie kliknąć na “Zmień status”:
Następnie pojawi się okna zmiany statusu, i po kliknięciu w listę rozwijaną, będzie można wybrać żądany status (rys.1); w naszym przykładzie powinna zostać zaznaczona opcja “Rozwiązane częściowo (rys.2):
Wybór należy potwierdzić przyciskiem “Zapisz”:
Nastąpi zmiana statusu ze “Zrealizowana” na “Zrealizowana częściowo”:
Dodatkowo zgłoszenie nr 177/20/19 znika z widoku Historii (rys.1) i pojawia się na głównej stronie z otwartymi zgłoszeniami (rys. 2):
W celu powrotu do głównej strony z aktualnymi zgłoszeniami, należy przesunąć palcem po ekranie z góry do dołu (zgodnie z kierunkiem zielonej strzałki na rys.1), a następnie kliknąć przycisk „Aktualne zgłoszenia” znajdujący się na samej górze po lewej stronie ekranu (rys. 2):