iWykonawca – Dodawanie zgłoszenia (strona internetowa)


  1. Na głównej stronie należy kliknąć pole „Nowe zgłoszenie”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/51L5FZyoa8IfljXiUtIjUkCjNRB9G53KfnSvDW68-Obraz1-88.png
  2. Następnie proszę wybrać z rozwijanej listy nazwę klienta, którego dotyczy zgłoszenie:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/cCaLUlRNZVmqKBqyfNUvirgEDxsV2bxvYhbA28ID-Obraz2-86.png
  3. Po wyborze klienta pojawi się do wyboru lista jego lokalizacji: w pierwszej kolejności Ulica, następnie Budynek, potem Klatka / Część budynku* i na końcu Lokal. Nie jest konieczne wybieranie zawsze lokalu – jeżeli np. usterka dotyczy całego budynku lub klatki, proszę wybrać tylko określony budynek i/lub klatkę:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/Lz1SOD4QKVVhu7gc1Ly15qGn6PC6KBQwT8dvD0Tm-Obraz3-84.png

    * w niektórych przypadkach nie trzeba wybierać klatki/ części budynku, żeby pokazały się lokale, bo jak budynek ma do siebie przypisane lokale, to automatycznie wyskakuje nam lista rozwijana lokali przypisanych do budynku i wtedy nie ma do wyboru pola „Klatka/Część budynku”

  4. Kolejne kroki to: wybór kategorii z listy rozwijanej (4a) i dodanie opisu zgłoszenia (4b). W momencie jeżeli potrzebujecie Państwo dodać dane osobowe (imię i nazwisko lub numer telefonu lokatora), aby być zgodnym z RODO, można to zrobić tylko i wyłącznie w polu “Dodatkowe dane osobowe” (4c):

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/5oYJFmdKSeUXbQWV9SGLGzYb0JVEOC5ovHxETTvJ-Obraz4-67.png
  5. Po kliknięciu przycisku “Zapisz” zgłoszenie zostanie przesłane do państwa klienta. Jeśli zgłoszenie ma być od razu przypisane do realizacji przez Państwa firmę, proszę się skontaktować z klientem, ponieważ może ustawić taki automat w swoim panelu konfiguracyjnym.

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/DxRebC3zn8rOnSRj7NEREKXIJ5Qcx6XkT8rGTV06-Obraz5-49.png

Czy wpis był przydatny?