Na głównej stronie należy kliknąć pole „Nowe zgłoszenie”:
Następnie proszę wybrać z rozwijanej listy nazwę klienta, którego dotyczy zgłoszenie:
Po wyborze klienta pojawi się do wyboru lista jego lokalizacji: w pierwszej kolejności Ulica, następnie Budynek, potem Klatka / Część budynku* i na końcu Lokal. Nie jest konieczne wybieranie zawsze lokalu – jeżeli np. usterka dotyczy całego budynku lub klatki, proszę wybrać tylko określony budynek i/lub klatkę:
* w niektórych przypadkach nie trzeba wybierać klatki/ części budynku, żeby pokazały się lokale, bo jak budynek ma do siebie przypisane lokale, to automatycznie wyskakuje nam lista rozwijana lokali przypisanych do budynku i wtedy nie ma do wyboru pola „Klatka/Część budynku”
Kolejne kroki to: wybór kategorii z listy rozwijanej (4a) i dodanie opisu zgłoszenia (4b). W momencie jeżeli potrzebujecie Państwo dodać dane osobowe (imię i nazwisko lub numer telefonu lokatora), aby być zgodnym z RODO, można to zrobić tylko i wyłącznie w polu “Dodatkowe dane osobowe” (4c):
Po kliknięciu przycisku “Zapisz” zgłoszenie zostanie przesłane do państwa klienta. Jeśli zgłoszenie ma być od razu przypisane do realizacji przez Państwa firmę, proszę się skontaktować z klientem, ponieważ może ustawić taki automat w swoim panelu konfiguracyjnym.