iWykonawca – Dodawanie podpisu mieszkańca w aplikacji mobilnej


  1. W celu zobaczenia szczegółów zgłoszenia, należy kliknąć na nie na telefonie (na potrzeby instrukcji przykładowe realizowane zgłoszenie, to będzie zgłoszenie numer 177/20/19):

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/UNf5TrkyuMooqvnuHiKMXjQXpxuZD1t6HoktZoD9-1.png
  2. Po kliknięciu na zgłoszenie i zapoznanie się z jego treścią należy kliknąć zielony przycisk „Przyjmij”, który znajduje się na samej górze:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/cGWyspC72MNMUiEi571RpaoCR3yIbE2RbQh4olDg-2.png
  3. Aby dodać podpis mieszkańca należy przewinąć ekran telefonu w dół, aż pojawi się opcja przycisku „Dodaj” przy napisie „Podpis mieszkańca”, proszę kliknąć w przycisk „Dodaj”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/LBA9QtfoEVM1hg3MFvem1JnTl0FIwJx78mxctIUM-3.png
  4. Następnie pojawi się biały ekran (4a) na telefonie na którym mieszkaniec może się podpisać palcem, jak u kuriera (4b). Podpis mieszkańca należy zatwierdzić przyciskiem „Zapisz”(4c):

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/fHG99vOU1ZidiNp3Mlly9sjR89IS4VI0iLaTkOzF-4.png
  5. Podpis zostanie dodany do zgłoszenia i będzie widoczny z poziomu aplikacji oraz komputera (jeżeli Państwo korzystacie również z opcji konta na komputerze). Dodany podpis będzie również od razu widoczny u klienta w systemie:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/IDopu4ufG8KnPGtkUJ1eY7T3NuziIIeVk0HJOByi-5.png




Czy wpis był przydatny?