iWykonawca – Dodawanie notatek do zgłoszenia (strona internetowa)


1. Na głównej stronie należy kliknąć w zgłoszenie, do którego chcieliby Państwo dodać notatkę (obojętne w którym miejscu wiersza się kliknie) – po prawej stronie otwiera się karta zgłoszenia:

https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/skz7EvkiWo5NfZuyXVx9z7K3NM1rxkLaRAHc7Z1E-Obraz1-80.png

2. Notatkę należy wpisać w polu „Dodaj komentarz”:

https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/FuHfNW1xvQ7JifohuWUaVqUEfd1iSO6KNhSIwCJl-Obraz2-78.png
  1. Za pomocą listy rozwijanej można ustalić dla kogo notatka powinna być widoczna (bazowo wybrana opcja to „Komentarz widoczny dla klienta” –notatka będzie widoczna dla Państwa oraz dla klienta.Pozostałe opcje to:-„Komentarz wewnętrzny” – wtedy notatka jest widoczna tylko dla pracowników Państwa firmy

    „Komentarz widoczny dla klienta i mieszkańców” – wtedy notatka jest widoczna dla pracowników Państwa firmy, dla klienta oraz dla mieszkańca, który zgłosił usterkę przez aplikację.

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/NbELSAf8by9v2WenkNPEMXT7iZlPUopgltTst0Qm-Obraz3-77.png

    4. Aby dodać notatkę do zgłoszenia należy kliknąć przycisk „Dodaj”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/bj2mN8hwfT8eU5yAgssJniQXbm2cyC7MxLBSoMoz-Obraz4-62.png

    5. Notatka jest widoczna w karcie zgłoszenia u Państwa, a także w czasie rzeczywistym będzie dostępna w systemie u klienta.

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/vIoX9P9srkzzmCNRfekwHbYKFtKvSqB4sYzJVSZ6-Obraz5-45.png

Czy wpis był przydatny?