iWykonawca – Dodanie zgłoszenia do systemu


  1. W celu dodania zgłoszenia do systemu należy na głównej stronie wybrać niebieski przycisk “Dodaj zgłoszenie” (znajduje się w lewym, górnym rogu):

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/20OCPwtKIlxqIKCbQL0zgWBBzkXd4w4Uo8JUMPon-1.png
  2. Następnie pojawi się ekran dodawania zgłoszenia, gdzie należy uzupełnić dane wg instrukcji opisanej w kolejnych punktach: 

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/Pg7NxJ33VI4LBfGHrHnaUlnzN8DsakIMh7vMuMJW-2.png

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/jRP18ydmtllV4YtACT2IA6Cbcf2va3Es40CJ7xQa-2-1.png


*Instrukcja: iWykonawca – Dodanie notatki/komentarza do zgłoszenia w aplikacji mobilnej 

**Instrukcje: iWykonawca – Dodawanie zdjęcia w aplikacji mobilnej oraz iWykonawca – Dodanie pliku z dysku w aplikacji mobilnej 

3. Zgłoszenie wysyłamy za pomocą niebieskiego  przycisku na dole ekranu (“Dodaj zgłoszenie”). Po dodaniu zgłoszenia zostanie będzie ono automatycznie widoczne w systemie u klienta, a Państwo zostaniecie przekierowani w aplikacji na główną stronę z listą aktualnych zgłoszeń przypisanych do Państwa. 

https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/sjQbni3Jy3kiZPF58gLFTAGdD8i12AXtwu6slX1y-3.png




Czy wpis był przydatny?