iWykonawca – Dodanie i konfiguracja konta pracownika firmy


  1. Na głównej stronie należy kliknąć w przycisk „Konfiguracja”, który znajduje się po prawej stronie:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/Qn0dcC8YYNNqk1cfJ6eUkg5LAggMYxJWVGysqcMR-Obraz1.png
  2. Następnie z panelu po lewej stronie należy wybrać opcję „Pracownicy”. Na stronie pojawi się lista Państwa pracowników, którzy obecnie mają konta w systemie:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/x1GTK53J5JoUIIlH34LyJ3rchaXmKa9xKdxhQCkO-Obraz2.png
  3. Dodanie nowego pracownika jest możliwe poprzez kliknięcie w przycisk „Dodaj nowe konto” (3a) i uzupełnienie po prawej stronie danych pracownika (3b) – Imię, Nazwisko, E-mail (nie jest obowiązkowy dla pracowników) .Nazwa użytkownika wygeneruje się automatycznie po wpisaniu imienia i nazwiska):

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/C0IEjYXVYp5Rd4ouRcj1fXIAL03KpO1YRH5njnEW-Obraz3.png
  4. W podanym przykładzie nazwa użytkownika wygenerowana automatycznie przez system to: firmaanii.ppokazowy2. Państwa pracownik może użyć tej nazwy użytkownika lub adresu e-mail (jeżeli go posiada) do logowania się do systemu. Po wypełnieniu danych pracownika proszę zaznaczyć opcję “Aktywacja uproszczona” (4a), a następnie wybrać przycisk “Dodaj” (4b):

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/0vT2wSjSmySxWqBFFnotMS6lVbLmYV3Bj6ZbQfJM-Obraz4.png
  5. Po wybraniu opcji “Aktywacja uproszczona”, system wygeneruje hasło do logowania dla Państwa pracownika (w przypadku poniżej jest to następujący ciąg znaków: “osYgU600”). Państwa pracownik powinien użyć tego hasła przy logowaniu do systemu. Przy pierwszym logowaniu powinien zmienić hasło na indywidualne, znane tylko jemu (wg instrukcji: iWykonawca – Zmiana hasła w aplikacji)

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/7qcnJWuRrGiHzhZEwQWEubJxqPQXDavdxHd8OyXW-Obraz5.png
  6. W każdym momencie można ustawić pracownikowi nowe hasło. W tym celu należy kliknąć na wybranego pracownika (w którymkolwiek miejscu); po prawej stronie otworzy się karta pracownika ze szczegółami jego konta. Należy tam wybrać przycisk “Więcej” (6a) i z listy kliknąć na opcję  “Ustaw nowe hasło” (6b):

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/5w6RMu3yzgxNAsq5eL52f7ylVR66mNRwlyx87JDJ-Obraz6.png
  7. Po naciśnięciu “Więcej” można również pracownikowi zdefiniować klientów, których powinien móc obsługiwać z poziomu aplikacji. W tym celu należy wybrać opcję “Wybierz klientów”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/vpSZJ53PF5iMZrubwoKXHPKJDmjueDCu02roEdCu-Obraz7.png
  8. Następnie pojawi się rozwijana lista, z której można wybrać Klientów (8a). Wybór należy zatwierdzić przyciskiem “Zapisz”(8b):

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/1cLo19SKMhrA9D8gvBfVUlPLY8cBCgpu2SK2ZDxn-Obraz8.png
  9. W analogiczny sposób można pracownikowi przypisać Kategorie, które powinien on obsługiwać. Z przycisku “Więcej” należy wybrać opcję “Wybierz kategorię”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/Gn8lY1BxR3uEaLkwC81toh6p9IGllnKRTwGnGL84-Obraz9.png
  10. Następnie pojawi się rozwijana lista, z której można wybrać Kategorie (10a). Wybór należy zatwierdzić przyciskiem “Zapisz”(10b):

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/XJmVF1AAPC6RdWbirKY2MPXqDRn1T8Zhu187GncZ-Obraz10.png

Czy wpis był przydatny?