iWykonawca – Dodanie godzin pracy administracji (strona internetowa)


  1. Na głównej stronie należy kliknąć w przycisk „Konfiguracja”, który znajduje się po prawej stronie:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/NMSDkzUIC9AuDZag8VmkShYxwXETyrPDjVYY2YHN-Obraz1-93.png
  2. Następnie z panelu po lewej stronie należy wybrać opcję „Godziny pracy biura”. Na stronie pojawi się lista dni tygodnia:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/f5RHaWbNaXVT6uGYsKxlHmnMzw83q6RQdfeoiqlk-Obraz2-90.png
  3. W celu zdefiniowania godzin pracy w poszczególnych dniach należy „odklikać” przycisk „Wolne” (tak, żeby nie był zielony) (3a) i wpisać wybrane godziny pracy (3b). Te same kroki należy powtórzyć dla pozostałych dni roboczych:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/GV8RY0Mb5MBajTGQnEr1uadg3MLMMb8GCnLXqGJb-Obraz3-88.png
  4. Po zdefiniowaniu godzin pracy dla wszystkich dni roboczych proszę je zatwierdzić przyciskiem „Zapisz”:

    https://helpcenter-io.s3.amazonaws.com/uploads/imieszkaniec/7ftAjvin8oQN2u6Tk04r7RXx2s2REuiK17m1QxfX-Obraz4-71.png

Czy wpis był przydatny?